مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 03:312015-11-28اقتصادي

میدان اصلی نهاوند در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث می شود


میدان اصلی و بزرگ نهاوند در محل ساختمان سابق دخانیات و در مساحت 7 هزار مترمربع احداث می شود.

- محمدناصر نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند" اظهار داشت:شهرستان نهاوند با آن همه سابقه تاریخی و پیشینه مذهبی نیازمند یک میدان بزرگ و آبرومند با المان جدید می باشد.

وی گفت: متأسفانه شهرداری نهاوند در چند ماه گذشته بعد از تخریب ساختمان قدیمی اداره دخانیات به منظور احداث این میدان اقدام مناسبی را نسبت به پرداخت بدهی بیش از 20 میلیارد ریالی خود به این شرکت انجام نداده است.

نیکبخت اظهار داشت:مقرر شد شهرداری نهاوند نامه ای را تنظیم کند و به مدیرکل دخانیات کشور نسبت به پرداخت بدهی خود بر اساس قانون اقدام کند و در این زمینه من نیز مذاکره و قول دادم تا شهرداری نهاوند مطالبه اداره دخانیات را بابت تملک زمین ظرف دو ماه آینده پرداخت کند.

وی افزود: به احترام مردم مؤمن نهاوند، استانداری همدان مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار جهت شروع عملیات اجرایی میدان مرکزی جدید این شهر تخصیص می دهد که نیمی از آن درسال جاری و نیم دیگر را در سال آینده به شهرداری نهاوند پرداخت می کند.

وی بیان کرد: برای تکمیل این میدان با نصب المان جدید و معماری سنتی و مدرن بیش از 2 میلیارد تومان نیاز است که 500 میلیون تومان آن از طرف استانداری به مردم نهاوند هدیه می شود و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان اصلی نهاوند در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث می شود

میدان اصلی نهاوند در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث می شود