مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 01:312015-11-27سياسي

لغو ویزای عراق در ساعات آخر برای زائران اربعین کذب است


معاون کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه گفت: شایعه برداشته شدن ویزا در ساعات آخر خروج زائران کذب است و تحت هیچ شرایطی ویزا برداشته نمی شود، زائران بدون ویزا به گذرگاه های مرزی مراجعه نکنند.

- حسن قشقاوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر"، اظهار داشت: به هیچ عنوان امکان صدور ویزا در گذرگاه های مرزی صادر نمی شود به جهت اینکه امکانات صدور ویزا در شلمچه وجود ندارد.

وی افزود: صدور و برداشته شدن ویزا بر عهده دولت عراق بوده و از اختیارات جمهوری اسلامی ایران خارج است بر همین اساس دولت عراق تاکنون تنها بر پذیرش زائران دارای ویزا تأکید می کند.

معاون کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه، گفت: کسی که بدون ویزا وارد عراق شود به معنای نقض قوانین کشور عراق است، عنوان این جرم تردد غیرمجاز بوده که 6 سال حبس در پی دارد.

وی با تأکید بر اینکه زائران عزیز بدون ویزا به گذرگاه های مرزی مراجعه نکنند، بیان کرد: شایعه برداشته شدن ویزا در ساعات آخر خروج زائران کذب است و تحت هیچ شرایطی ویزا برداشته نمی شود.

قشقاوی اظهار داشت: اینکه مردم یک کشور همه برای برگزاری همایش بزرگ مذهبی همت کرده و امکانات تغذیه، اسکان و درمان زائران را فراهم کنند در جهان بی سابقه و بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ویزای عراق در ساعات آخر برای زائران اربعین کذب است

لغو ویزای عراق در ساعات آخر برای زائران اربعین کذب است