مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:512015-11-27سياسي

لزوم شناخت کامل مسئولان از پیاده سازی سیاست اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیاده سازی سیاست اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم نسبت به این سیاست ها باید شناخته داشته باشیم.

- حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان "با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به توجه اقتصاد در تهیه و تصویب برنامه ششم توسعه، اظهار داشت: افرادی که محورها و مواد لایحه برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران را تدوین می کنند باید به سیاست های کلی که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده شناخت و آگاهی کامل داشته باشند.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برنامه اقتصاد مقاومتی باید در قالب برنامه ششم توسعه تدوین و پیگیری شود، افزود: برای پیاده سازی سیاست اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم نسبت به این سیاست ها باید شناخته داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیربنای برنامه ششم توسعه باید صحیح پایه ریزی شود تا قانون برنامه براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان باید در برنامه ششم توسعه در اولویت قرار گیرد.

حاجی با بیان اینکه بر اساس زمان بندی باید لایحه برنامه ششم توسعه قبل از بودجه سال 95 ارائه شود، گفت: مقرر شده لایحه بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناخت کامل مسئولان از پیاده سازی سیاست اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم

لزوم شناخت کامل مسئولان از پیاده سازی سیاست اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم