مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:412015-11-27اقتصادي

تعدیل نرخ دلار طی این هفته با کاهش تقاضا


رییس اتحادیه طلا و جواهر افزایش تقاضا برای ارز به دلیل مسافرت های خارجی به ویژه سفر به عراق را دلیل افزایش نرخ ارز طی روزهای اخیر دانست و پیش بینی کرد در هفته جاری با کاهش تقاضا نرخ ارز به ویژه دلار تعدیل شود.

- محمد کشتی آرای در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، در مورد تحولات قیمت طلا در هفته گذشته و افزایش قیمت ارز به خصوص دلار اظهار داشت: قیمت جهانی طلا در هفته جاری مانند 4 هفته گذشته روند نزولی داشت و پنج هفته پشت سر هم قیمت طلا روند کاهشی را در بازارهای جهانی طی کرد.

وی با بیان این که قیمت جهانی طلا در هفته گذشته حدود 6 دلار کاهش یافت، افزود: در کشور ما قیمت طلا روند معکوس داشت و بر عکس بازارهای دنیا افزایش یافت که این افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت ارز در هفته بود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت دلار به بالای 3630 تومان هم رسید، گفت: در بازار داخل افزایش قیمت طلا و سکه را در هفته گذشته شاهد بودیم؛ البته با توجه به افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا) به نظر می رسد قیمت جهانی طلا باز هم سیر نزولی داشته باشد.

کشتی آرای ادامه داد: البته نمی توان پیش بینی کرد که قیمت ارز به خصوص دلار در بازار ایران چه وضعیتی خواهد داشت، اما قیمت جهانی ظاهرا روند کاهشی را طی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل نرخ دلار طی این هفته با کاهش تقاضا

تعدیل نرخ دلار طی این هفته با کاهش تقاضا