مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:112015-11-27پزشكي

معاون آموزشی وزیر بهداشت عنوان کرد؛ حل مشکلات برنامه پزشک خانواده شهری


برنامه پزشک خانواده شهری، مسیر معقولی دارد و چالش های برنامه هم در حال مهار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس" به نقل از وبدا؛ باقر لاریجانی در جمع روسا و معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور، گفت: برنامه پزشک خانواده شهری، مسیر معقولی دارد و چالش های برنامه هم در حال مهار است.

وی در خصوص بازرسی های صورت گرفته در اجرای این برنامه، رسیدگی بهتر به بیماران و تجویزهای صحیح را ازجمله نتایج به دست آمده در این پایش ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده شهری در کشورهای پیشرفته دنیا هم در حال اجرا است، از پیشنهادهای دانشگاه ها در این زمینه استقبال کرد.

وی از طرح های وزارت بهداشت برای یک دوره آموزش عمومی و سپس دوره پزشک خانواده در دانشگاه های علوم پزشکی، برای آموزش پزشکان خانواده در کشور خبر داد.

در این گردهمایی، 15 اولویت مهم آموزشی در کلان منطقه پنج کشور به معاون آموزش وزیر بهداشت معرفی شده و هرکدام از دانشگاه های علوم پزشکی شرکت کننده، توانمندی ها و نظرات خود را در این خصوص عنوان کردند.

لاریجانی در این خصوص هم تأکید کرد: همکاری ها باید کشوری باشد، مسیر مأموریت دانشگاه ها درست است و در وزارت بهداشت نیز پیگیری و حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی وزیر بهداشت عنوان کرد؛ حل مشکلات برنامه پزشک خانواده شهری

معاون آموزشی وزیر بهداشت عنوان کرد؛ حل مشکلات برنامه پزشک خانواده شهری