مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:062015-11-27ورزشي

امام جمعه مارگون: مارگون فضای ورزشی نامناسب هم ندارد/شهر مارگون فاقد فضای سبز است


امام جمعه مارگون با بیان اینکه این شهر فاقد فضای سبز است، گفت: شهر مارگون فضای ورزشی مناسب یا همان نامناسب را هم ندارد که دلگرمی برای جوانان باشد.

- حجت الاسلام رحم الله خواجه پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر یک روزه آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بخش مارگون با توجه به مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و .

در این بخش اظهار کرد: آب شرب بخش مارگون با مشکلاتی مواجه است که انتظار می‎رود مسئولان آب و فاضلاب روستایی چاره‎اندیشی کنند.

امام جمعه مارگون با بیان اینکه دو رودخانه مهم در کنار مارگون می گذرد نیازمند تدابیری است تا سدی احداث شود و مشکلات آب شرب و کشاورزی نیز برطرف شود، گفت: از دیگر مشکلات و کمبودها در شهر مارگون نیاز ضروری به پلیس راهور بوده که نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی در این شهر از اهمیت خاصی در رانندگی موثر است.

جواجه پور از عدم آسفالت بخش زیادی از روستاهای بخش مارگون گلایه کرد و گفت: روستاهایی از جمله دلی رچ که وضعیت ارتباطی نامناسبی دارند نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان ارشد استانی است.

وی با بیان اینکه شهر مارگون فضای سبز ندارد و حتی پارک بازی برای کودکان در نظر گرفته نشده است، گفت: قطعا با ایجاد فضای سبز شهر از حالت بی روحی خارج می شود و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مارگون: مارگون فضای ورزشی نامناسب هم ندارد/شهر مارگون فاقد فضای سبز است

امام جمعه مارگون: مارگون فضای ورزشی نامناسب هم ندارد/شهر مارگون فاقد فضای سبز است