مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:012015-11-27سياسي

پیگیری رییس جمهور برای افزایش 50 درصدی بودجه 95 بنیاد سعدی


معاون امور بین الملل بنیاد سعدی از تقاضای افزایش 50 درصدی بودجه سال 95 بنیاد سعدی در این جلسه خبر داد و گفت: رییس جمهور نیز با تأکید بر فعالیت های بنیاد وعده پیگیری این موضوع را دادند.

- سید محمدرضا دربندی معاون امور بنی الملل بنیاد سعدی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، با اشاره به جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد به رییس جمهور گفت: ریاست جمهوری در این نشست بر فعالیت بنیاد سعدی در آموزش زبان فارسی به نسل سوم وچهارم ایرانیان مقیم در خارج از کشور تأکید کرد، این موضوع در اساسنامه بنیاد سعدی هم ذکر شده و ما در سال های گذشته فعالیت هایی مانندارسال منابع آموزشی و کمک آموزشی داشته ایم.

وی ادامه داد: اکنون 30 مدرسه جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای دانش آموزان ایرانی مقیم در خارج از کشور اعلام کرده اند که ما با توجه به دستور رییس جمهور مذاکراتی را برای افزایش این مدارس تا پایان سال آغاز کرده ایم.

این مدارس روزهای شنبه برنامه آموزش زبان فارسی دارند.

دربندی با اشاره به بودجه سال جاری بنیاد سعدی نیز گفت: ما در این جلسه از رییس جمهور درخواست کردیم که بودجه بنیاد در سال جاری به صورت صد درصد پرداخت شود، چرا که بودجه برخی دستگاه ها حداکثر تا سقف 60 درصد پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رییس جمهور برای افزایش 50 درصدی بودجه 95 بنیاد سعدی

پیگیری رییس جمهور برای افزایش 50 درصدی بودجه 95 بنیاد سعدی