مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 23:512015-11-27سياسي

رییس اداره دامپزشکی انزلی: موردی از آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است


رییس اداره دامپزشکی انزلی با اشاره به ورود پرندگان مهاجر به تالاب بین المللی این شهرستان، گفت: تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از انزلی، علی رسولی امشب در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان از بخشدار مرکزی شهرستان به دلیل همکاری با اداره دامپزشکی انزلی قدردانی کرد.

وی درباره بیماری آنفلوآنزای مرغی اظهار کرد: از سال 84 با این بیماری درگیر هستیم و اقدام های زیادی در زمینه پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه کشورهای همسایه ما در زمینه دام و طیور مراقبت های خوبی انجام نمی دهند، تصریح کرد: در شهرستانی هستیم که با وجود تالاب می تواند مدخل ورود پرندگان از مناطق سردسیر باشد که وارد انزلی می شوند.

وی با اشاره به اینکه این پرندگان هیچ گونه علایم بیماری آنفلوآنزا را ندارند، افزود: این پرندگان می توانند حامل ویروس آنفلوآنزا باشند و می طلبد یک سری اقدام ها را انجام دهیم.

رسولی انجام اقدام ها درباره بیماری هایی نظیر آنفلوآنزا، هاری و تب برفکی را مهم دانست و گفت: باید در زمینه این بیماری ها به موقع اقدام شود.

وی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران توصیه کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تلفات سریعاً اطلاع رسانی انجام گیرد تا اقدام های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره دامپزشکی انزلی: موردی از آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است

رییس اداره دامپزشکی انزلی: موردی از آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است