مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 20:302015-11-27بين الملل

ترکیه هواپیمای روسیه را در حمایت از چه کسی ساقط کرد؟


با گذشت چند روز از ساقط کردن یه هواپیمای روسی به وسیله ترکیه و در مناطق مرزی سوریه با ترکیه، مقامات روسیه در بالاترین سطوح، ترکیه را به حمایت مستقیم و غیرمستقیم از گروه های تروریستی در سوریه و حمایت از داعش متهم کرده اند.

- با گذشت چند روز از ساقط کردن یه هواپیمای روسی به وسیله ترکیه و در مناطق مرزی سوریه با ترکیه، مقامات روسیه در بالاترین سطوح، ترکیه را به حمایت مستقیم و غیرمستقیم از گروه های تروریستی در سوریه و حمایت از داعش متهم کرده اند.

موضوعی که با ادبیاتی مشابه از سوی حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران نیز تکرار شده است.

ماجرای هواپیمای روس، از زاویه ای دیگر نیز قابل توجه است: ترکیه هواپیمای روسیه را در حمایت از چه کسی ساقط کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در حالی که شواهد موجود نشان دهنده روابط دولت ترکیه با طیف وسیعی از گروه های مخالف دولت سوریه و تروریست های خواهان سرنگونی دولت سوریه است، سرنگون کردن یک فروند سوخو 24 نیروی هوایی روسیه توسط ارتش ترکیه، روابط خاص مقامات ترکیه با گروهی دیگر از تروریست های حاضر در صحنه درگیری ها در عراق و سوریه را در کانون توجه قرار داده است.

پوتین رییس جمهور روسیه در روزهای اخیر برای تاکید بر روابط ترکیه و گروه داعش، تجارت نفتی بین دو طرف را مورد تاکید قرار داده و به ترکیه توصیه کرده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه هواپیمای روسیه را در حمایت از چه کسی ساقط کرد؟

ترکیه هواپیمای روسیه را در حمایت از چه کسی ساقط کرد؟