مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 17:002015-11-27فرهنگي

پیام تبریک برای زادروز جمشید مشایخی


جمشید مشایخی زاده 6 آذر 1313 در تهران است که از سال 1335 فعالیت هنری خود را در حوزه هنرهای نمایشی آغاز کرده و تا کنون در بسیاری تئاتر ،تله تئاتر، فیلم و سریال ایفاگر نقش های ماندگاری بوده و موفق به کسب نشان درجه یک فرهنگ و هنر شده است.

- موسسه هنرمندان پیشکسوت در پیامی ششم آذر را به مناسبت زادروز جمشید مشایخی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از مهر، امروز 6 آذز ماه و به مناسبت زادروز جمشید مشایخی هنرمند و پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون، سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پیامی به نمایندگی از کارکنان موسسه آماده کرد که در زیر می خوانید: من از طرف خود و همکارانم این مناسبت میمون را به ایشان تبریک می گویم.

استاد مشایخی نه تنها به عنوان یک چهره محبوب، ماندگار و دوست داشتنی و بلکه به عنوان یکی از بزرگان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هر لحظه پیگیر مسائل و مشکلات موسسه هنرمندان پیشکسوت بوده اند و با طرح مطالب و حمایت از این موسسه در رسانه ها، برنامه ها و در دیدارهای شان با مسئولان نقش موثر و جدی در حمایت معنوی از این موسسه داشته اند.

ان شاالله 120 ساله شوند .

طی دو روز گذشته به اشکال مستقیم و غیر مستقیم هنرمندان دور و نزدیک و سایر اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز هرکدام به نحوی تولد مشایخی را تبریک گفته و او نیز محبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک برای زادروز جمشید مشایخی

پیام تبریک برای زادروز جمشید مشایخی