مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 16:502015-11-27سياسي

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفاع از ارزش های دینی کوتاه نیایند


مجلس شورای اسلامی پایگاه محکم دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی است، بنابراین نباید نمایندگان در دفاع از ارزش های دینی دوران دفاع مقدس کوتاه بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های سیاسی و عبادی جمعه بجنورد با اشاره به روز مجلس شورای اسلامی و شهادت آیت الله مدرس اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید راه، روش و منش مدرس را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید همانند مدرس با کسی رودربایستی نداشته باشند، نه این که از ترس ثروتمندان مفسد و قدرتمندان منحرف که به حضور آنان در انتخابات کمک کرده اند نتوانند سخنی بگویند و یا لایحه ای به ضرر آنان تصویب کنند.

یعقوبی با بیان این که مدرس سیاست و دیانت را با هم می دید، گفت: هوشمندی و تیزبینی از ویژگی های بارز مدرس بود، که باید نمایندگان مجلس نیز با الگوگیری از این ویژگی از عربده دشمنان و فتنه گران نترسند.

وی یادآور شد: باید نمایندگان در برابر جریان های انحرافی که از هر فرصتی سوءاستفاده می کنند، مقاومت کرده تا خون شهدا کمرنگ و خون جگر مقام معظم رهبری بی اثر نشود.

یعقوبی با بیان این که نمایندگان مجلس مدرس گونه بخروشند و زیر بار ذلت نروند، افزود: آمریکا دشمن اصلی بوده بنابراین مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفاع از ارزش های دینی کوتاه نیایند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفاع از ارزش های دینی کوتاه نیایند