مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 15:402015-11-27اجتماعي

آغاز بازگشت 20 درصد زایرین عتبات عالیات از مرزهای خوزستان


مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: هم اکنون20 درصد زواری که به عتبات عالیات سفر کرده اند در حال بازگشت به خاک جمهوری اسلامی هستند که باید برای آنان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ناصر حویزاوی امروز گفت : 250 موکب( محل استراحت) توسط مردم خوزستان در دو مرز یاد شده برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات برپا شده است.

وی افزود: در این موکب ها که کاملا مردمی هستند آب ، شربت، غذای گرم، خرما، چای ، قهوه و انواع تغذیه برای زوار موجود است.

مدیر کل حج و زیارت استان خوزستان گفت: در دو مرز شلمچه و چذابه پارکینگ های متعددی برای خودروهای شخصی زائران جانمایی شده تا دغدغه خودروهای خود را نداشته باشند و به صورت شبانه روزی از این خودروها تا زمان بازگشت زوار مراقبت می شود.

حویزاوی به صدور حدود 200 هزار روادید در استان خوزستان تا عصر دیروز خبر داد و گفت: هر گونه امکاناتی که برای تسریع در صدور ویزا برای زوار نیاز بوده در اختیار طرف عراقی قرار داده شده و خوشبختانه صدور روادید طی روزهای اخیر نیز شتاب گرفته است.

وی یکی از مشکلات صدور روادید را نیز بحث تبدیل ارز خارجی به پول عراقی ذکر کرد و گفت: پروسه زمانی تبدیل ارز در کنسولگری های عراق قدری طولانی است و همین امر در مواردی باعث دیر صادر شدن روادید شده است که این موضوع نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازگشت 20 درصد زایرین عتبات عالیات از مرزهای خوزستان

آغاز بازگشت 20 درصد زایرین عتبات عالیات از مرزهای خوزستان