مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 15:402015-11-27اجتماعي

رانندگان در محور ایلام - مهران عجله نکنند


جانشین رییس پلیس راهور ناجا امروز در قرارگاه ترافیکی اربعین در مرز بین المللی مهران گفت: رانندگان در محور ارتباطی ایلام - مهران با احتیاط رانندگی کنند و از عجله کردن بپرهیزند.

سردار امیری با بیان اینکه حجم تردد زائران به سمت مرز مهران رو به افزایش است و ترافیک در همه محورهای جاده های استان ایلام منتهی به این مرز سنگین است افزود: صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در مسیر ایلام مهران بودیم که در محور گلان به مهران باعث قفل شدن این مسیر شد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اقدامات پلیس راهور در مرز بین المللی مهران افزود: افزایش ایمنی و ساماندهی ترددها، سازماندهی پارکینگ ها و فراهم کردن امکان انتقال زائران از پارکینگ ها به پایانه مرزی مهران از جمله اقدامات پلیس راهور ناجا است.

فرمانده پلیس راهور ایلام هم با اشاره به افزایش میزان تردد خودروها در مسیر جاده ایلام به مهران افزود : امروز تردد در این محور ارتباطی نسبت به روز گذشته 49 درصد افزایش یافته است.

خادم یادآور شد: خودروهای شخصی زائران در ورودی شهر مهران به پارکینگ های درنظر گرفته شده هدایت می شوند، ضمن اینکه پارکینگی به ظرفیت سه هزار خودرو دیگر نیز آماده شده و رانندگان خودروهای شخصی می توانند از این مکان برای استقرار خودروهای خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان در محور ایلام - مهران عجله نکنند

رانندگان در محور ایلام - مهران عجله نکنند