مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 15:012015-11-27اجتماعي

ورود 4 خودروی ارتباطات رادیویی و 9 آمبولانس به خاک عراق


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: 4 خودروی ارتباطات رادیویی و 8 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در مرز مهران آماده ورود به خاک عراق هستند.

- محمد سلیمانی مهری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام"، اظهار داشت: هلال احمر در داخل کشور متولی کمیته امداد و نجات است که در 3 منطقه مرزی مهران و شلمچه و چذابه برنامه امداد و نجات را تکمیل کرده است.

وی افزود: در ایلام با استقرار 25 تیم ثابت و سیار و موقت در جاده ها و استقرار 20 تیم موتوری از مهران تا پایانه مرزی و همچنین سه فروند بالگرد که یه یک فروند در مهران و دو فروند در ایلام به صورت آماده باش هستند، افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام عنوان کرد: 10 خودروی آمبولانس مستقر در پایانه مرزی مهران علاوه بر پست های ثابت و سیار موتوری و ایجاد قرارگاه مرزی مهران که از طریق سازمان امداد و نجات مستقر شدند، با خودروهای ارتباطات و تجهیزات ارتباطی کاملی که حضور دارند، آماده ارائه خدمات امداد و نجات هستیم.

وی گفت: تمام مساجد و حسینیه ها و نمازخانه ها چه بین راهی چه در شهر ایلام و چه در شهر مهران، توسط جمعیت هلال احمر، پتو داده شده و در بحث اسکان تا این لحظه بیش از 13 هزار نفر از امکانات اسکان جمعیت استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 4 خودروی ارتباطات رادیویی و 9 آمبولانس به خاک عراق

ورود 4 خودروی ارتباطات رادیویی و 9 آمبولانس به خاک عراق