مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 13:552015-11-27سياسي

امیرعبداللهیان: ظریف و الجبیر در وین دیدار داشتند


" معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه تأکید کرد که پیگیری جمهوری اسلامی ایران برای تعیین سرنوشت یکایک مفقودان فاجعه منا ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین امیرعبداللهیان در حاشیه استقبال رسمی از پیکر مرحوم رکن آبادی دیپلمات فقید جان باخته کشورمان در فاجعه منا به خبرنگاران گفت: پیگیری های جمهوری اسلامی ایران برای تعیین سرنوشت یکایک مفقودان فاجعه منا ادامه دارد.

البته در حال حاضر تعداد مفقودان به کمترین سطح خود رسیده ولی ما با اطمینان اعلام می کنیم تا تعیین تکلیف آخرین مفقود ایرانی فاجعه منا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین به بحث پیگیری های حقوقی فاجعه منا اشاره کرد و گفت: این کار در چند سطح در حال انجام است.

از یک طرف خانواده جان باختگان فاجعه منا با مراجعه به سازمان حج و زیارت فرم شکایتی که در این ارتباط تهیه شده را پر کردند و شکایت خود را به عنوان اشخاص حقیقی این فاجعه مطرح کرده اند.

در جلسه ای که چند روز پیش با آقای قاضی عسگر داشتیم ایشان از روند این موضوع ابراز رضایت کردند و گفتند که این کار با سرعت ادامه دارد.

امیرعبداللهیان همچنین به پیگیری این موضوع در محاکم قضایی عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: سفارت کشورمان در عربستان و سرکنسولگری ایران در جده پیگیر این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ظریف و الجبیر در وین دیدار داشتند

امیرعبداللهیان: ظریف و الجبیر در وین دیدار داشتند