مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 13:152015-11-27اقتصادي

مالزی در تلاش برای تبدیل شدن به هاب هوایی منطقه


دولت مالزی در ادامه تلاش های خود برای تبدیل شدن به هاب حمل و نقل هوایی منطقه قصد دارد تا سومین ترمینال مسافربری فرودگاه بین المللی کوالالامپور را نیز احداث کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا از مالزی، عبدالعزیز کپراوی، معاون وزیر حمل و نقل مالزی با اعلام خبر فوق گفت: بررسی ها در خصوص توسعه فرودگاه بین المللی کوالالامپور با هدف افزایش ظرفیت آن آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ما قصد داریم برای افزایش ظرفیت جابجایی مسافران به 100 میلیون مسافر در سال، ترمینال جدیدی در فرودگاه بین المللی کوالالامپور ایجاد کنیم.

این مقام مالزیایی افزود: شرکت فرودگاه های مالزی در حال بررسی دقیق جزییات احداث این ترمینال جدید است و انتظار می رود طی دو تا سه سال آیندهپیشنهاد ساخت آن را تقدیم دولت کند.

کپراوی اظهار کرد: در سال گذشته ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی کوالالامپور تقریبا با تمام ظرفیت خود فعالیت کرده و شاهد جابجایی بیش از 23 میلیون مسافر بود و ترمینال شماره 2 فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز به سرعت در حال نزدیک شدن به حداکثر ظرفیت سالانه 45 میلیون مسافر است.

وی گفت: مالزی قصد دارد تا به یکی از مراکز اصلی جابجایی مسافران و ترانزیت هوایی در منطقه تبدیل شود و به همین رو توسعه فرودگاه بین المللی کوالالامپور از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالزی در تلاش برای تبدیل شدن به هاب هوایی منطقه

مالزی در تلاش برای تبدیل شدن به هاب هوایی منطقه