مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 12:452015-11-27دانش

تحصیل 25 هزار دانشجو در جهاددانشگاهی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی از ایجاد رشته های جدید در راستای پیوند بین موسسات آموزش عالی و پژوهشگاه های جهاد دانشگاهی خبر داد.

- دکتر محسن قرنفلی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره اظهار کرد: گسترش فعالیت و همکاری بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه ها و پژوهشکده ها از دیگر برنامه های جهاددانشگاهی است.

وی افزود: پیوند بین فعالیت های آموزشی و پژوهشی و گسترش فعالیت و همکاری جهاددانشگاهی و پژوهشکده ها از اقدامات مهم جهاد دانشگاهی است و پیوند بین دانشگاه علم و فرهنگ و پژوهشگاه رویان باعث ایجاد چند رشته جدید از جمله رشته زیست شناسی تکوینی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا شد که موفق بوده و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

به همین دلیل این شیوه را گسترش دادیم و درحال حاضر همکاری میان دانشگاه علم و فرهنگ و مرکز ذخائر ژنتیک و همچنین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی نیز در حال شکل گیری است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه همکاری با پژوهشگاه ها و پژوهشکده ها یک روند موفقیت آمیز است، اظهار کرد: امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و جهاددانشگاهی بتواند با سایر پژوهشگاه ها نیز همکاری های خود را گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 25 هزار دانشجو در جهاددانشگاهی

تحصیل 25 هزار دانشجو در جهاددانشگاهی