مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 11:252015-11-27سياسي

فرهنگ بسیجی خاکریز دفاع در برابر استکبار جهانی است


معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به ضرورت ترویج اندیشه بسیجی در جامعه، گفت: ورود اندیشه بسیجی در علم و فناوری، پزشکی، هنر، حقوق و غیره، - منشا برکات زیادی برای نظام و انقلاب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، سیدمرتضی بختیاری در همایش سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان با بیان اینکه انتقال اندیشه بسیجی در عرصه های مختلف نتایج چشمگیری داشته است، اظهار کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری عرصه وسیعی را برای اندیشه بسیج ترسیم نمودند و این تفکر بسیجی منشأ تحولات بزرگ در جوامع مختلف بوده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای فرهنگی، علمی، نظامی، سیاسی و اجتماعی تفکر بسیجی در تاریخ انقلاب، گفت: فرهنگ بسیجی خاکریز دفاع در برابر استکبار جهانی است.

بختیاری شاخص توانمندی کشورها از دیدگاه غربی را قدرت نظامی، اقتصادی و تکنولوژی دانست و بیان کرد: نظام انقلاب اسلامی با ظهور بینش دینی و ترویج تفکر بسیجی، اندیشه اسلامی را به عنوان شاخص پایدار قدرت در دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به ضرورت تبعیت از مکتب ناب محمدی در مدیریت نظام اسلامی، افزود: شالوده تفکر بسیجی به عنوان یکی از شاخص های پیشرفت نظام اسلامی ایران در منطقه بر پایه مکتب اهل بیت و انقلاب دینی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بسیجی خاکریز دفاع در برابر استکبار جهانی است

فرهنگ بسیجی خاکریز دفاع در برابر استکبار جهانی است