مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 11:212015-11-27اجتماعي

بیماری خاصی زائرین را تهدید نمی کند/ بیماری «وبا» در عراق کنترل شده است


وزیر بهداشت در بازدید از مرز شلمچه گفت: بیش از 1000پزشک و پرستار تحت نظر هلال احمر به عراق اعزام کردیم و بیماری ها تحت کنترل هستند و هیچ بیماری زائران را تهدید نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو "از خوزستان، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و مواکب خدمات رسان در جمع خبرنگاران به بازدیدهای امروز خود اشاره کرد و گفت: امروز به همراه رییس هلال احمر به منافذ و نقاط مرزی، پایانه های مرزی سر زدیم و وضعیت بهداشتی و نوع و شیوه ارائه خدمات در این اماکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرایط کلی سه مرز کشور برای عبور زائران خوب است، افزود: اما با توجه به اینکه به اوج حضور مردم نرسیده ایم، اظهار نظر در این رابطه درست نیست و نمی توان ارزیابی کرد.

هاشمی در ادامه بیان کرد: امکانات و تمهیدات به میزان نیاز مردم نیست و در برخی قسمتها با وجود افزایش 100 برابری بازهم با کمبود مواجه هستیم اما شرایط نسبت به سال گذشته بهتر شده و امیدواریم سال آینده نیز بهتر شود.

هاشمی به برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی مطلوب به زائران تاکید و اظهار کرد: طبق پیش بینی های به عمل آمده، امسال یک هزار پزشک و پرستار تحت نظر هلال احمر به عراق اعزام شده اند و در داخل کشور نیز تقریبا تمام استان ها به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری خاصی زائرین را تهدید نمی کند/ بیماری «وبا» در عراق کنترل شده است

بیماری خاصی زائرین را تهدید نمی کند/ بیماری «وبا» در عراق کنترل شده است