مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 11:052015-11-27فرهنگي

درخواست قوانین روشن برای یک بازار


رفتن به سمت کمپانی های تئاتر اتفاق خوبی است، اما این کار برای اجرا در هفته ی بازار تئاتر ایران باید به تدریج انجام شود.

- این کارگردان که این روزها نمایش متاستاز را روی صحنه دارد، در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایسنا درباره ی برنامه ریزی برای هفته ی بازار تئاتر ایران که قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود، بیان کرد: ایده ی جداسازی بازار تئاتر ایران از جشنواره ی فجر از یکی دو سال قبل مطرح شد، آن هم به دلیل اینکه شلوغی و ازدحام جشنواره ی فجر اجازه نمی داد کمپانی ها و تهیه کنندگان تئاتر به راحتی از این فرصت استفاده کنند.

او با اشاره اطلاعاتی که از کشورهای دیگر و نیز کشورهای نزدیک به ایران دارد و در برخی از آن ها هم حضور داشته است، ادامه داد: در بازارهایی که در کشورهای دیگر برپا می شود، انواع و اقسام تئاترها در یک زمان مشخص برای کمپانی های خارجی اجرا می شوند و در این فرصت عده ای که تئاتر دیدن شغل شان است، فرصت تماشا و آشنایی با تئاتر کشورهای مختلف را پیدا می کنند.

دشتی افزود: این در حالی است که در جشنواره تئاتر فجر گونه های مختلف تئاتری حضور نداشتند و امکان معرفی تمام آن ها آنطور که باید فراهم نمی شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گروه های مختلف خودشان نمی توانستند در این مدت در بازار حضور پیدا کنند؟ بیان کرد: در بازار تئاتر فجر بستری برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قوانین روشن برای یک بازار

درخواست قوانین روشن برای یک بازار