مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 10:412015-11-27پزشكي

رییس اورژانس کشور خبر داد بهره مندی 5500 نفر از خدمات اورژانس در مرزها


رییس اورژانس کشور از بهره مندی 5500 نفر از خدمات اورژانس در مرزها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، امین صابریزنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام زائران از نظر ابعاد سلامتی و بروز رفتارهای مناسب در آنسوی مرز به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند و با اجرای پم فلت ها و راهکارهای آموزشی وضعیت آنان بطور دقیق رصد می شود.

وی ادامه داد: مراقبت های فعال یکی دیگر برنامه های اورژانس است و کارشناسان بهداشت محیط، تغذیه و بیماری های این سازمان در پایانه ها و شهرهای مرزی مشغول به نظارت و ارزیابی های محیطی هستند.

وی اضافه کرد: 70 کارشناس بهداشتی هم اکنون در مرز بین المللی مهران در حال خدمت رسانی به زائران هستند و در مرزهای شلمچه و چزابه نیز با توجه به حجم کمتر زائران نسبت به مرز مهران بیش از 30 نفر مستقر شده اند.

رییس اورژانس کشور مراقبت های پیش بیمارستانی و آمادگی برای انتقال بیمار از صحنه حادثه را 2 برنامه جدی در حوزه درمان عنوان کرد و گفت: ظرفیت مراکز اورژانس در پایانه ها 150 درصد افزایش یافته بطوریکه در فواصل پنج تا 10 کیلومتری مراکز پیش بیمارستانی را مستقر و 24 ساعته مشغول ارائه خدمت با زائران هستیم.

صابری نیا همچنین از افزایش 120 درصدی ظرفیت بیمارستان های اورژانس کشور به منظور ارائه خدمت با زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اورژانس کشور خبر داد بهره مندی 5500 نفر از خدمات اورژانس در مرزها

رییس اورژانس کشور خبر داد بهره مندی 5500 نفر از خدمات اورژانس در مرزها