مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 10:012015-11-27فناوري

امکانات شرکت های مخابراتی برای خدمت دهی به زائران در عراق به کار گرفته شده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امکانات شرکت های مخابراتی برای خدمت دهی به زائران در عراق به کار گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمود واعظی صبح امروز فرودگاه شهدای شهر ایلام در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود جمعیت بالای زائرانی که در مرز ها حضور دارند، هیچ گونه مشکلی در زمینه آنتن دهی و برقراری ارتباط در مرزهای کشور خود نداشته ایم.

وی افزود: روز گذشته در بخش هایی از عراق مشکل برقراری ارتباط داشتیم که یک تیم کار شناسی برای برطرف کردن این مشکل به کشور عراق اعزام شده اند تا بتوانند با همکاری عراق این مشکل را برطرف کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: امکانات شرکت های مخابراتی برای خدمت دهی به زائران در عراق به کار گرفته شده است.

وی گفت: خدمت رسانی به زائران در زمینه ارتباطات و مخاربراتی امسال در اربعین حسینی نسبت به سال گذشته 10 برابر شده و خوشبختانه مشکلی در زمینه ارتباط دهی نداریم.

واعظی تصریح کرد: ما به اپراتورهای عراق اعلام کردیم که هر چیزی از جمله تجهیزات و امکانات مخابراتی و ارتباطی که لازم دارند، حاضریم تهیه کنیم تا زائران ایرانی برای برقراری ارتباط به مشکلی برنخورند.

وی افزود: امیدواریم که با اقدامات انجام شده در روزهای منتهی به برگزاری اربعین حسینی با مشکلی در زمینه ارتباطات و برقراری ارتباط و آنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات شرکت های مخابراتی برای خدمت دهی به زائران در عراق به کار گرفته شده است

امکانات شرکت های مخابراتی برای خدمت دهی به زائران در عراق به کار گرفته شده است