مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 09:152015-11-27سياسي

اخلاص و بصیرت مهمترین شاخصه بسیج است


فرمانده سابق لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) گفت: اخلاص و بصیرت مهم ترین شاخصه بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- سردار "غلامرضا جعفری" در اجتماع بزرگ بسیجیان ساوه با عنوان "بسیج، شکوه ایستادگی" افزود: رمز بقای بسیج اخلاص است و از این رو امام راحل بسیج را لشکر مخلص خدا توصیف فرمودند.

وی بیان کرد: عملکرد خالصانه بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در عرصه های سازندگی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و همگان اذعان دارند که بسیج نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف انقلاب داشته است.

وی اظهار کرد: این نیروی مردمی و شجره طیبه توانسته است با اخلاص و خودباوری ضمن صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش کلیدی در تعالی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس یادآور شد: مردمی بودن، همه جانبه بودن، انقلابی و جهادی بودن و سازمان یافتگی از مهم ترین اهداف بسیج است که توانسته است به عنوان یک الگوی بی بدیل در عرصه های بین المللی خودنمایی کند.

وی افزود: آنچه توانسته است تفکر بسیجی را در کشور ترویج دهد، اخلاص، ایثار و شهادت طلبی است و باید انسان خدایتعالی را شاکر باشد که توفیق حضور در بسیج به وی اعطا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و بصیرت مهمترین شاخصه بسیج است

اخلاص و بصیرت مهمترین شاخصه بسیج است