مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 08:452015-11-27اقتصادي

55 درصد علت طلاق ها ناشی از اعتیاد است


در قانون پنجم توسعه نیز به موضوع توجه به آسیب های اجتماعی مطرح شده بود اما در حال حاضر حتی پیش نویس آن هم نوشته نشده است.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه 55 درصد علت طلاق ها ناشی از اعتیاد است، گفت: در قانون پنجم توسعه نیز به موضوع توجه به آسیب های اجتماعی مطرح شده بود اما در حال حاضر حتی پیش نویس آن هم نوشته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مشهد، شهین دخت مولاوردی ظهر امروز در جلسه اتاق فکر بررسی آسیب های اجتماعی زنان و خانواده که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز بحث کاهش طلاق و اعتیاد موضوعی است که نه تنها در استان خراسان رضوی بلکه در سطح کشور مطرح است.

وی با بیان اینکه در بحث طلاق باید به دنبال راهکاری اساسی باشیم، افزود: در بحث طلاق های عاطفی می توان قبل از آن با انجام مشاوره از این گونه طلاق ها جلوگیری کرد و باید به سمت پیشگیری و بازدارندگی در ارتباط با طلاق های عاطفی حرکت کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: بیکاری، فقر اقتصادی و فقر فرهنگی ازجمله علل طلاق است اما اعتیاد بنیان خانواده را تضعیف می کند به طوری که امروز 55 درصد علت طلاق ها ناشی از اعتیاد است و متأسفانه 62 از درصد معتادان متأهل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد علت طلاق ها ناشی از اعتیاد است

55 درصد علت طلاق ها ناشی از اعتیاد است