مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 05:162015-11-27دانش

کارشناسی که بنا باشد در بیمارستان تربیت شود کمک پرستار خواهد بود


یک فعال دانشجویی در اعتراض به آیین نامه تربیت کارشناس پرستار توسط بیمارستان های دولتی و خصوصی گفت: کارشناسی که بنا باشد در بیمارستان ها تربیت شود، - دارای بار علمی و توانایی بالینی مناسب نخواهد بود و در واقع در اندازه یک کمک پرستار تربیت خواهد شد.

رضا شهابی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد"، در خصوص آیین نامه تربیت کارشناس پرستاری در بیمارستان ها گفت: متاسفانه روالی که وزارت بهداشت در حال دنبال کردن آن است به هیچ عنوان احیای حقوق دانشجو را به دنبال ندارد.

این دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد پرستاری سبزوار بیان داشت: دانشجویان پرستاری سراسر کشور اعتراض خود را نسبت به این آیین نامه اعلام داشته و خواستار لغو این آیین نامه غیر کارشناسانه هستیم.

وی به گذراندن دروس پایه در سال های اولیه رشته پرستاری در دانشگاه اشاره داشت و افزود: دانشجویان پرستاری در سال های اولیه ترم های تحصیلی خود در دانشگاه دروس پایه بسیار سختی را پشت سر میگذرانند که تا این دورس را قبول نشویم، اجازه انتخاب واحد دروس تخصصی را نداریم.

شهابی ادامه داد: جای سئوال دارد که بیمارستان ها در چه فاصله زمانی و به چه شکل بدون داشتن اعضای هیئت علمی و تخصص، قصد تربیت کارشناس پرستاری را دارند؟ این فعال دانشجویی با بیان این نکته که باید بر اساس قانون دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسی که بنا باشد در بیمارستان تربیت شود کمک پرستار خواهد بود

کارشناسی که بنا باشد در بیمارستان تربیت شود کمک پرستار خواهد بود