مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 04:262015-11-27سياسي

اقتصاد دانش بنیان محوری ترین مبحث در برنامه ششم توسعه


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه در تهیه برنامه ششم توسعه، نقاط ضعف و قوت برنامه پنجم بررسی شود، گفت: در تدوین سیاست های برنامه های توسعه همواره باید شاخص ها حداکثری وارد کنیم.

- حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان،" اقتصاد دانش بنیان را محوری ترین مبحث مطرح در برنامه ششم توسعه دانست و اظهار داشت: با تحریم های ظالمانه ای که دشمنان به کشور ما تحمیل کردند، توجه به اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام نهادهای سیاستگذار و اجرایی باید نسبت به اجرای بهینه این سیاست ها اهتمام داشته باشند.

وی افزود: شرایط اقتصادی امروز کشور در مقایسه با وضعیت 5 سال گذشته تفاوت های بسیاری داشته و در حال حاضر بیش از پیش شرایط اقتصاد مقاومتی بر کشور حاکم است.

فولادگر با تاکید بر اینکه در تهیه برنامه ششم توسعه، نقاط ضعف و قوت برنامه پنجم نیز بررسی شود، تصریح کرد: در تدوین سیاست های برنامه های توسعه همواره باید شاخص ها حداکثری وارد کنیم تا با بهر ه گیری از آن به سمت چشم انداز پیش برویم.

وی گفت: بحث حمایت و رقابت پذیری تولید داخلی، بهینه کردن مصرف، کنترل واردات، مبارزه با قاچاق کالا، اصلاح ساختار نظام بیمه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان محوری ترین مبحث در برنامه ششم توسعه

اقتصاد دانش بنیان محوری ترین مبحث در برنامه ششم توسعه