مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 03:152015-11-26بين الملل

تصویری/ روسیه : صدای ضبط شده درباره هشدار به جنگنده روسی ساختگی است


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه صدای ضبط شده درباره هشدار به جنگنده روسی را مانند صدها کلیپ موجود بر روی اینترنت غیر واقعی و ساختگی دانست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ای پی تی ان ، ماریا زاخارووا در کنفرانس خبری گفت: صداهای ضبط شده بسیاری بر روی اینترنت قرار داده شده است.

برخی از کلیپ ها در این زمینه جالب هستند، برخی حتی خنده دارند .

صدای ضبط شده هشدار که از سوی ترکیه منتشر شده ساختگی و از این دست کلیپ هاست وهیچ ارزشی ندارد ، من حتی نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در ادامه گفت quotation mark ما در مورد یک گروه مسلح صحبت می کنیم که من حتی نمی توانم نام انسان بر آنها بگذارم ، آنها سر می برند ،همانطور که همه شما دیدم، خلبان روسی را هنگام فرود آمدن با چتر نجات در آسمان هدف قرار دادند و به او خندیدند و بدن او را مسخره کردند.

آیا اینها به اصطلاح اپوزیسیون میانه رو هستند؟ آیا اینها کسانی هستند که برای دموکراسی می جنگند؟ آیا اینها ارزش هایی هستند که باید جایگزین دولت قانونی در سوریه شوند ؟ آیا شما دیوانه شده اید؟ وی اضافه کرد ما منتظر اظهار نظر ترکیه در این زمینه هستیم .

یا تایید کند که از شورشیان سوریه دفاع می کند و یا بگوید کاری با آنها ندارد و روشن کند که موضعش در قبال این اقدام آنها چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری/ روسیه : صدای ضبط شده درباره هشدار به جنگنده روسی ساختگی است

تصویری/ روسیه : صدای ضبط شده درباره هشدار به جنگنده روسی ساختگی است