مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 03:122015-11-26فرهنگي

سرک کشیدن آمریکایی ها به گنجینه ایران


5 آذر 1394 در موزه هنرهای معاصر تهران فتولینک عکاسی - بلومبرگ گزارشی درباره دیدار خبرنگارانش از خزانه موزه هنرهای معاصر با عنوان ایران یکی از بزرگترین مجموعه های هنر مدرن جهان را پنهان کرده منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیتر والدمن و گلنار متولی دو خبرنگار این نشریه نیویورکی بلومبرگ هستند که به قول خودشان راهی تهران شدند تا آثار مخفی اندی وارهول را ببینند.

این دو نفر، گزارش مفصلی را از حضور در گنجینه پنهان موزه هنرهای معاصر منتشر کردند و در آن از بیان هیچ اظهار نظر تند و خلاف واقعی درباره تاریخ انقلاب، سران و مسوولان ایرانی فروگذار نکردند.

از متن گزارش به نظر می رسد نویسندگان آن از درک در اختیار بودن شماری از آثار هنرمندان شهیر و گران قیمت غربی در ایران، حسابی عصبانی شده اند.

در بخش هایی از این گزارش آمده است: درون ساختمان مدرن موزه هنرهای معاصر تهران، مسیری مارپیچ پایین تر از سطح خیابان، مثل نسخه زیرزمینی موزه گوگنهایم نیویورک رو به پایین می رود.

مجموعه ای از گالری ها از آن نشأت می گیرند و رازهای شگفت آوری از یکی از زیباترین و فراموش شده ترین مجموعه های هنری قرن بیستم جهان را نمایان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرک کشیدن آمریکایی ها به گنجینه ایران

سرک کشیدن آمریکایی ها به گنجینه ایران