مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 01:262015-11-26سياسي

شهردار باقرشهر اعلام کرد آمادگی ستاد مدیریت بحران هنگام وقوع حادثه


شهردار باقرشهر با اشاره به آمادگی ستاد مدیریت بحران این شهر گفت: در هنگام وقوع حادثه امید مردم به ستاد مدیریت بحران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، جلسه ستاد مدیریت بحران باقرشهر با حضور دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در شهرداری باقر شهر برگزار شد.

شهردار باقر شهر طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: برای هماهنگی در زمان وقوع حادثه همکاری هرچه بیشتر ادارات و ارگان ها و استفاده از تمام ظرفیت ها امری ضروری است.

سعید استاد فرج با اشاره به اینکه یکی از تهدیدهای شهر باقرشهر پسابی است که از شهر تهران به سوی باقرشهر هدایت می شود، گفت: این پساب در مسیر خود توسط پروژه ای که در حال انجام است در مسیر عبوری خود از باقرشهر مدیریت می شود اما با رعایت استاندارها باید آمادگی لازم را در مقابل سیل داشته باشیم تا بتوانیم در زمان وقوع آن را به خوبی مهار کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به بافت های فرسوده و ساخت و سازهای غیرقانونی حریم شهر تهران نباید فقط ستاد مدیریت بحران باقرشهر روی خدمات دهی به شهر متمرکز شود بلکه باید با برنامه ریزی ها و هماهنگی هایی که صورت می گیرد و کلانتری در برنامه خود خدمات دهی به شهرهای هم جوار را در صورت وقوع حادثه در دستور کار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار باقرشهر اعلام کرد آمادگی ستاد مدیریت بحران هنگام وقوع حادثه

شهردار باقرشهر اعلام کرد آمادگی ستاد مدیریت بحران هنگام وقوع حادثه