مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 23:352015-11-26بين الملل

فرانسه از مشارکت انگلیس در حملات هوایی علیه داعش در سوریه حمایت کرد


ژان ایو لودریان وزیر دفاع فرانسه روز پنجشنبه در گفتگو با روزنامه گاردین گفت مشارکت نیروی هوایی انگلیس ، تفاوتی ملموس در مبارزه با گروه تروریستی داعش ایجاد خواهد کرد.

لودریان در این مصاحبه که در سایت اینترنتی نشریه گاردین منتشر شد گفت ما به توانایی های دفاعی انگلیس برای پیروزی در این نبرد نیاز داریم؛ نیروی هوایی انگلیس از قبل در عراق فعال بوده است و مشارکت این نیرو در سوریه می تواند در نبرد با داعش تفاوتی ملموس ایجاد کند؛ نیروی هوایی انگلیس در زمینه دقت در حملات هوایی و نیز اجرای عملیات شناسایی و سوخت رسانی هوایی توانایی های چشمگیر و قابل ملاحظه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، پس از وقوع حملات تروریستی سیزدهم نوامبر در پاریس، فرانسه با استناد به بند 42.

7 از پیمان لیسبون، حمایت شرکای اروپایی خود را در مبارزه با تروریسم خواستار شد و بیشتر کشورهای اروپایی، حمایت خود را در این زمینه اعلام کردند.

ژان ایو لودریان هفته گذشته تصریح کرد اروپایی ها می توانند از فرانسه در عراق، سوریه و آفریقا، مناطقی که پاریس به آنها نیروی نظامی اعزام کرده است، حمایت کنند.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هم روز پنجشنبه مشارکت کشورش را در حملات هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه از مشارکت انگلیس در حملات هوایی علیه داعش در سوریه حمایت کرد

فرانسه از مشارکت انگلیس در حملات هوایی علیه داعش در سوریه حمایت کرد