مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 22:302015-11-26سياسي

نماینده ایران در آژانس : گزارش آمانو دهم آذر منتشر می شود


" رضا نجفی سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره زمان دقیق انتشار گزارش یوکیا آمانو مدیرکل آژانس گفت : این گزارش 10 آذر منتشر می شود.

نجفی در گفت و گو با ایرنا در وین گفت: پس ازمنتشر شدن گزارش مدیرکل آژانس، قطع نامه ای به منظور اقدامات لازم برای بسته شدن پرونده ابعاد احتمالی نظامی (PMD) توسط گروه 1+5 آماده می شود و 24 آذر که جلسه ویژه شورای حکام است این قطع نامه در آنجا مورد تصویب و بررسی قرار می گیرد.

نماینده ایران در آژانس در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات آمانو در خصوص اینکه ابعاد نظامی احتمالی (PMD)هسته ای ایران سفید و سیاه نخواهد بود، افزود : آژانس به خاطر اینکه یک سازمان فنی است می تواند فنی نظر بدهد.

خیلی از موضوعات مطرح شده بیشتر جنبه سیاسی داشته است به همین دلیل تنها صحبتی که آژانس می تواند انجام دهد مربوط به ابعاد فنی موضوع است.

وی ادامه داد : این موردی که آژانس گفته است که موضوع پی ام دی سیاه و سفید نیست، در واقع در اختیار خود آژانس است که توضیح این مورد را آقای آمانو باید جوابگو باشد.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره اینکه مرحله اجرایی برجام دقیقا کی خواهد بود؟ گفت : سعی می کنیم اقدامات لازم برای اجرایی شدن برجام را تا اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه به سرانجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در آژانس : گزارش آمانو دهم آذر منتشر می شود

نماینده ایران در آژانس : گزارش آمانو دهم آذر منتشر می شود