مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 20:462015-11-26اقتصادي

تامین امنیت زنان یکی از اولویت های برنامه ششم توسعه/حدود 30 میلیون آواره زن در جهان


ملاوردی ضمن اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما در برنامه ششم توسعه تامین امنیت زنان است خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که در رابطه با کاهش خشونت علیه زنان انجام دادیم امضای تفاهم نامه ای با کمیسیون حقوق بشر اسلامی می باشد تا بتوانیم قدم های اساسی را .

- ملاوردی ضمن اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما در برنامه ششم توسعه تامین امنیت زنان است خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که در رابطه با کاهش خشونت علیه زنان انجام دادیم امضای تفاهم نامه ای با کمیسیون حقوق بشر اسلامی می باشد تا بتوانیم قدم های اساسی را در این رابطه برداریم همچنین در وازرت بهداشت نیز سندی مشابه در رابطه با زنان در دست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، شهین دخت ملاوردی امشب در برنامه زنان امنیت و توسعه پایدار که در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت انسانی به معنی زندگی بدون ترس، نیاز و توام با کرامت انسانی است گفت: چنانچه به سند چشم انداز 1404 برگردیم خواهیم دید که این سند آن مولفه هایی را که یک جامعه انسانی نیازمند است را داراست بنابراین این سند باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت انسانی محدود به دور از حمله بودن مرزهای یک کشور نیست بلکه امروز مولفه های بسیاری برای تامین امنیت مطرح می شود گفت: هنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت زنان یکی از اولویت های برنامه ششم توسعه/حدود 30 میلیون آواره زن در جهان

تامین امنیت زنان یکی از اولویت های برنامه ششم توسعه/حدود 30 میلیون آواره زن در جهان