مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 20:312015-11-26فرهنگي

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در نوشهر


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، بابک شمس ناتری امشب در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه ها توسط مدرسان شاخص استانی رشته های کارگردانی، بازیگری و نمایشنامه نویسی تدریس می شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از کارگاه ها دو روزه برگزار می شود، افزود: هنرمندان تئاتر نوشهر می توانند در حداکثر زمان مقرر با مراجعه به واحد نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خاطرنشان کرد: حداکثر زمان اعلام شده برای ثبت نام در رشته کارگردانی 10 آذر، بازیگری 20 آذر و نمایشنامه نویسی 30 آذر اعلام شد که این اتفاق بزرگ هنری را باید به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: مدرسان این دوره از کارگاه ها از اساتید بومی استان بوده و همه آنها دارای کارنامه قابل دفاع در حوزه تئاتر هستند و مطمئناً در آینده با برگزاری کارگاه ها بعدی، دیگر رشته های از تئاتر نیز در نوشهر تدریس خواهد شد.

شمس ناتری افزود: اقدامات مربوط به احداث سن میدانی تئاتر در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نوشهر نیز رو به اتمام است و تلاش شد نمای بصری در خور شأنی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در نوشهر

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در نوشهر