مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 18:562015-11-26سياسي

فرماندار عنبرآباد: درونی کردن ارزش ها گام اول ورود به مسائل فرهنگی است


گام اول در زمینه ورود به مسائل فرهنگی و کار کردن در این زمینه ، درونی کردن ارزش ها در افراد و به طور ویژه نوجوانان و جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از عنبرآباد، محمد حجتی پور عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به ضرورت سرعت بخشی به ارائه خدمات به مردم اظهار داشت: ایجاد فرهنگ تعامل بین ادارات بسیار ضرورت دارد.

حجتی پور بیان داشت: مجموعه دستگاه های دولتی در شهرستان عنبرآباد با وجود تنگناها و بعضی گرفتاری هایی که دارند، چاره ای جز تعامل و یاری رساندن به یکدیگر در راستای کیفیت بخشی به امور ندارند.

وی هزینه کردن در آموزش و پرورش را عین سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه عظیم تعلیم و تربیت با توجه به اینکه به طور مستقیم و غیرمستقیم با تمام افراد جامعه سروکار دارد و رشد و پیشرفت فردی و اجتماعی بسته به نحوه عملکرد آموزش و پرورش است و می طلبد تا تمامی دستگاه های شهرستان نسبت به کمک رسانی ویژه به آموزش و پرورش اقدام کنند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد همچنین با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در سطح جامعه خاطرنشان کرد: علی رغم وجود جلسات و کارگروه های متعدد اجتماعی، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و تعدد مراکز و متولیان فرهنگی، خروجی مناسبی در این زمینه شاهد نیستیم که باید ضمن ریشه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار عنبرآباد: درونی کردن ارزش ها گام اول ورود به مسائل فرهنگی است

فرماندار عنبرآباد: درونی کردن ارزش ها گام اول ورود به مسائل فرهنگی است