مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 18:502015-11-26اقتصادي

تامین مالی وام 25 میلیونی خودرو آغاز شد


مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد که تامین مالی فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیون تومانی از روز گذشته از سوی این بانک آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سید علی اصغر میرمحمد صادقی، با بیان این که بانک مرکزی از قبل نیز آماده تامین مالی فروش اقساطی خودروهایی که با وام 25 میلیون تومانی انجام شد، بوده است، اظهار کرد: بر این اساس با توجه به این که قرار بود بانک های عامل اسناد دریافتی از سوی خودروسازان را به بانک مرکزی ارائه کنند، بانک های تجارت و سپه این اسناد شامل چک و سفته را به بانک مرکزی ارائه کرده و ما نیز بلافاصله مبالغ آنها را به حساب این بانک ها واریز کردیم.

وی با اشاره به این که تاخیر ایجاد شده به دلیل عدم ظهرنویسی چک های تحویلی از سوی خودروسازان بود، افزود: بنابراین با برطرف شدن این مشکل و تکمیل اطلاعات خودروسازان و ارائه اسناد به بانک ها، بلافاصله بعد از این که از سوی بانک های عامل به بانک مرکزی تحویل داده شود، ما نیز طبق تعهد قبلی تا سقف 110 هزار تسهیلات را تامین مالی خواهیم کرد.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی این را هم گفت که بانک های عامل طبق آنچه که به آنها اعلام کرده ایم منتظر دریافت کلیه اسناد از سوی خودروسازان نخواهند ماند، بلکه هرچه که به دست آنها می رسد و اسناد آن تکمیل است باید به تدریج به بانک مرکزی اعلام کرده تا تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی وام 25 میلیونی خودرو آغاز شد

تامین مالی وام 25 میلیونی خودرو آغاز شد