مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 17:102015-11-26اجتماعي

کمک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی به طرح محسنین در مهاباد


خیرین شهرستان مهاباد امسال یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال بهطرح محسنین کمیته امداد امام خمینی مهاباد کمک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما رییس کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت:207 خیر در طرح موسوم به apostrophe محسنین apostrophe در مهاباد ثبت نام کردند تا زمینه حمایت از کودکان و دانش آموزان خانواده های نیازمند فراهم شود.

محمد مامندی پور افزود: 219 نفر زیر پوشش این طرح هستند در همین حال مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی هم با اشاره به اینکه در استان حدود 4 هزار نفر دراین طرح ثبت نام کرده اند گفت بالغ بر 3 هزار نفر واجد شرایط شناسایی شده اند حسین زاده ادامه داد: حامیان محسنین امسال نزدیک به 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای فرزندان طرح محسنین کمک مالی کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 90 خیر ایرانی مقیم خارج از کشور حامی ایتام نیازمند آذربایجان غربی هستند، گفت: این خیران به روش های مختلف از ایتام نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد استان حمایت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینیآذربایجان غربی اضافه کرد: شش هزار و 824 یتیم نیازمند دارای پرونده حمایتی در استان هستند که در پاسخ به فراخوان کمیته امداد حضرت امام (ره) برای حمایت از کودکان، دانش آموزان یتیم و دانشجویان بی بضاعت حدود 23 هزار نفر از نیکوکاران ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی به طرح محسنین در مهاباد

کمک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی به طرح محسنین در مهاباد