مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 16:012015-11-26اجتماعي

بیش از 3 هزار دانش آموز استثنایی در لرستان آموزش می بینند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان گفت: 3 هزار و 600 دانش آموز استثنایی در استان لرستان مشغول آموزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیرحسین برجی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح حیاط پویا در آموزشگاه استثنایی امام سجاد(ع) شهرستان پلدختر اظهار داشت: استان لرستان طی دو سال گذشته در رابطه با آموزش دانش آموزان استثنایی فعالیت های خوبی داشته به گونه ای که این دانش آموزان قادر به کسب موفقیت هایی در سطح کشور شدند.

وی بابیان اینکه سه هزار و 600 دانش آموز استثنایی در 67 مدرسه سراسر استان به صورت متمرکز در مدارس خاص و مدارسی که طرح آموزش تلفیقی دارند، مشغول آموزش هستند، افزود: دانش آموز نابینای لرستانی در سال گذشته توانست رتبه 319 کنکور را کسب کند و در رشته ورزشی چهار دانش آموز استثنایی استان در کشور ارمنستان مقام هایی کسب کردند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان بابیان اینکه دانش آموزان ناشنوای استان توانستند مقام اول فوتسال ناشنوایان کشور را به دست آورند، عنوان کرد: برای موفقیت این دانش آموزان و پیشبرد برنامه های مدارس آنان مشارکت خانواده ها لازم است.

وی با اشاره به این که ماهیانه مبلغ 700 میلیون ریال هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی استان می شود، بیان کرد: تمام خدمات و سرویس های رفت وآمد این دانش آموزان با نیاز ویژه رایگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار دانش آموز استثنایی در لرستان آموزش می بینند

بیش از 3 هزار دانش آموز استثنایی در لرستان آموزش می بینند