مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:462015-11-26سياسي

تشکیل بسیج بزرگ ترین اتفاق فرهنگی در انقلاب اسلامی است


فرمانده لشکر7 ولیعصر در دوران دفاع مقدس گفت: با گذشت سال ها سال پس از پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی، هنوز بزرگ ترین تصمیم و مهم ترین اقدام، تشکیل بسیج با فرمان امام راحل می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار عبدالحمید رئوفی راد در اجتماع بزرگ بسیجیان دزفول، اظهار داشت: در حالی که تنها 9 ماه از پیروزی انقلابی اسلامی بیشتر نمی گذشت و کسی پیش بینی جنگ نظامی را نمی کرد، امام (ره) با دوراندیشی و دشمن شناسی خود از توطئه های آمریکا، برای استحکام انقلاب، دستور تشکیل سازمان تنومند مردمی به نام بسیج را صادر کرد.

وی افزود: بسیج امروز به الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است چرا که بسیج با حضور در صحنه، بصیرت و دشمن شناسی معادلات نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمن را بر هم زده است.

فرمانده لشکر7 ولیعصر در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: با گذشت سال ها سال پس از پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی، هنوز بزرگ ترین تصمیم و مهم ترین اقدام، تشکیل بسیج با فرمان امام راحل می باشد.

وی گفت: فرهنگ مقاومت در عرصه های مختلف داخلی و برون مرزی با حضور بسیج وفعالیت این نهاد فرهنگی در صحنه بودن نیروهای بسیج در تمامی عرصه ها توانسته امروز به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در عراق، سوریه و یمن گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بسیج بزرگ ترین اتفاق فرهنگی در انقلاب اسلامی است

تشکیل بسیج بزرگ ترین اتفاق فرهنگی در انقلاب اسلامی است