مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:412015-11-26سياسي

اعلام نتایج آزمون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای طی هفته آینده


معاون اداری پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای گفت: نتایج آزمون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای هفته آینده اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رهام کیایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان که در سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در رابطه با موضوع امنیت شغلی کارکنان فنی و حرفه ای، اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای پنج هزار و 700 نیروی رسمی و پیمانی، پنج هزار و 500 نیروی قراردادی و شش هزار نیروی حق التدریس دارد.

وی افزود: نیروی های رسمی و پیمانی احکام کارگزینی دارند و امنیت شغلی آن ها تا اندازه ای برقرار است اما قبول داریم که حقوق آن ها نسبت به سایر دستگاه ها پایین است که بیس پایین بودن آن به قبل از اجرای قانون خدمات کشوری برمی گردد.

معاون اداری پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد: خوشبختانه از ظرفیت قانون خدمات کشوری استفاده لازم انجام شده که امیدواریم بتوانیم در اجرای این قانون خدمات کشوری، توجه ویژه ای نسبت به پرسنل سازمان فنی و حرفه ای داشته باشیم.

وی بابیان اینکه کدینگ نیروهای قراردادی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام شده است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم همانند نیروی های حق التدریس پیگیری هایی در سطح استان و ملی انجام شود تا حداقل قدم های مثبتی برای تبدیل وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج آزمون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای طی هفته آینده

اعلام نتایج آزمون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای طی هفته آینده