مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:302015-11-26اقتصادي

استاندار اصفهان: خودتحریمی ها مشکل اصلی صادرات است


با فعالیت هایی که در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی وجود داشته، مرحله صورت مسئله موانع صادرات و تعیین راهکارها موانع صادراتی طی شده، - حالا در مرحله ای هستیم که باید راهکارها به منصه ظهور برسند و اجرایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، رسول زرگرپور شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، با بیان اینکه استان اصفهان در رتبه چهارم صادرات کشور قرار دارد، اظهار کرد: اکنون دغدغه ما رسیدن به رتبه دوم کشوری در بحث صادرات است.

وی افزود: طی رصدی که از مشکلات صادرات استان و کشور در رسانه های استانی انجام دادم موارد بسیاری رسیدم مانند "معضل اصلی صادرات در استان نبود برنامه و طرح است"، "مشکل اصلی صادرات فرسودگی ناوگان حمل و نقل است"، "صادرات نیازمند گسترش ارتباطات بین المللی است" و "خودتحریمی ها مشکل اصلی صادرات است".

استاندار اصفهان، شورای گفت وگوی بخش دولتی و خصوصی را مناسب ترین بستر برای رفع مشکل تولید و صادرات در استان دانست و اضافه کرد: پرداختن به موضوع صادرات و رفع تمام مشکلات مربوط به آن نیازمند فراهم کردن بستری فراگیر است به طوری که با تحقیقی جامع، موانع صادرات احصا و راهکارهای استانی و ملی برای رفع این موان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: خودتحریمی ها مشکل اصلی صادرات است

استاندار اصفهان: خودتحریمی ها مشکل اصلی صادرات است