مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:062015-11-26ورزشي

برخی همسایگان در آرزوی امکانات ورزشی ایران هستند؛ مدیران ورزشی بازتر فکر کنند


مربی تیم ملی دو و میدانی ایران با انتقاد از قوانین دست و پاگیر و نگاه بسته برخی مدیران ورزشی گفت: اکثر کشورهای همسایه ایران آرزوی داشتن امکانات و فضاهای ورزشی ایران را دارند که متاسفانه برای معرفی آنها هیچ تبلیغی صورت نگرفته است.

- جواد خسروشیری در گفت وگو با خبر نگار تسنیم در کیش "با اشاره به شرایط ایده آل اعضای تیم ملی دو و میدانی حاضر در اردوی جزیره کیش اظهار داشت: شک نداشته باشید که خیلی از کشور های منطقه آرزوی حضور و تمرین در شرایط آب و هوایی کشور ما را دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دو و میدانی برای آمادگی اعضای تیم ملی دو و میدانی بیان داشت: هدف از برپایی این اردو در جزیره کیش، تطبیق آب و هوایی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات بین المللی 30 بهمن ماه سال جاری در کشور قطر است.

خسرو شیری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ظرفیت ها و امکانات ورزشی کشور ابراز داشت: فلسفه احداث ورزشگاه ها و امکانات ورزشی تقویت و پرورش استعداد ها و تسهیل در روند رو به رشد توسعه ورزشی کشور است، اما متاسفانه برای ورود به اکثر ورزشگاه ها باقفل های بزرگ و قوانین دست و پا گیر و بی مورد، مواجه هستیم.

مربی تیم ملی دو و میدانی ادامه داد: اکثر اماکن و ورزشگاه های ما به ازای دریافت پول حاضر به پذیرفتن ورزشکاران هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی همسایگان در آرزوی امکانات ورزشی ایران هستند؛ مدیران ورزشی بازتر فکر کنند

برخی همسایگان در آرزوی امکانات ورزشی ایران هستند؛ مدیران ورزشی بازتر فکر کنند