مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 13:462015-11-26سياسي

روحیه و تفکر بسیجی یکی از دلایل قدرتمندی ایران در منطقه و جهان است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یکی از دلایل قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را وجود روحیه و تفکر بسیجی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله مصطفی علما در صبحگاه مشترک گردان های بسیجی استان کرمانشاه که امروز در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و سرمایه عظیمی است که در هر شرایطی از انقلاب و ارزش های آن دفاع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: بسیج همانند دریایی بیکران از فضائل و ارزشها است که از همان بدو تأسیس توسط حضرت امام (ره) مورد توجه ویژه ایشان قرار داشت و در طول سالیان متمادی نیز دستاوردهای خوبی برای نظام به همراه داشته است.

آیت الله علما بسیج را خاکریز مستحکم نظام دانست و گفت: تشکیل بسیج سبب شد تا قدرت نظام محدود به ارتش و سپاه و نیروهای نظامی نباشد و همین تقسیم کار بود که در دوران دفاع مقدس به کشورمان کمک کرد و زمینه های پیروزی آن را فراهم کرد.

وی یکی از دلایل قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را وجود روحیه و تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: فرهنگ بسیج فرهنگی غنی و ریشه دار است که سبب شده همه مردم خود را یک بسیجی بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از دلایلی که دشمنان از تمام ملت ایران حساب ویژه ای می برند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه و تفکر بسیجی یکی از دلایل قدرتمندی ایران در منطقه و جهان است

روحیه و تفکر بسیجی یکی از دلایل قدرتمندی ایران در منطقه و جهان است