مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:552015-11-26پزشكي

پوشش دانشجویان باید در شان محیط علمی باشد


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسئولان دانشگاه ها باید بسترساز محیط سالم برای رشد و تعالی دانشجویان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حسام الدین علامه در همایش کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با عنوان فصل نو، فصل همدلی با بیان اینکه کانون ها این فرصت را فراهم می کنند تا خلاقیت های فردی دانشجویان به مرحله ظهور برسند، اظهار کرد: برخی ها نگاه تنگ نظرانه به مسایل جمعی دارند و دوست دارند تنها خودشان سوار قطار باشند، ولی دولت تدبیر و امید در نظر دارد فضا و بستر لازم برای کار خلاقانه با جذب حداکثری را فراهم کند.

وی افزود: وزارت بهداشت برای تشکیل و فعال شدن شوراهای صنفی، انجمن های علمی موثر و کانون های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و هنری در دانشگاه های علوم پزشکی تلاش کرده و برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان رشته های پزشکی در زمینه فرهنگی و هنری استعداد زیادی دارند، عنوان کرد: خواهان رونق فعالیت کانون های فیلم، عکس، موسیقی و شعر در دانشگاه های علوم پزشکی هستیم.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ضروری است کانون های موسیقی در چارچوب شرع و قوانین از هنر موسیقی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش دانشجویان باید در شان محیط علمی باشد

پوشش دانشجویان باید در شان محیط علمی باشد