مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:352015-11-26اجتماعي

ازدحام متقاضیان ویزا در ایلام/عودت 100 زائر بدون ویزا به خاک ایران


مدیرکل حج و زیارت استان با بیان این که متأسفانه دفاتر کنسولی دیگر استان ها مانند کرمانشاه بسیاری از زائران را به سمت ایلام سوق می دهند، گفت: - متقاضیان ویزا صبر و حوصله ی لازم را به خرج دهند.

غلامرضا ممیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، با اشاره به تجمع زائران اربعین در جلو دفاتر زیارتی اظهار کرد: دفتر کنسولی دیگر استان ها مانند کرمانشاه بسیاری از زائران را به سمت ایلام سوق می دهند و دفاتر زیارتی ایلام هم جوابگوی این تعداد متقاضی نیست.

وی با بیان اینک ه بسیاری از کسانی که قصد زیارت دارند به هوای آزاد شدن ویزا، خانواده و دیگر همراهان را در مرز گذاشته اند و خود در کمال عجله دنبال تهیه ی ویزا هستند، تصریح کرد: در این شرایط طبیعی است که جلوی دفاتر شلوغ باشد.

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام تأکید کرد: ما بر اساس وظیفه هیچ گاه زائر امام حسین(ع) را برنمی گردانیم اما خواهشی که از این عزیزان داریم این است که صبر و حوصله ی بیشتری به خرج دهند و جلوی دفاتر تجمع نکنند تا مدارک آن ها به درستی ثبت و ویزای آن ها صادر شود.

ممیز با تأکید بر این که به هیچ وجه خروج بدون ویزا از کشور امکان ندارد و دیروز 100 زائری که بدون ویزا از مرز خارج شده بودند توسط عراق بازگشت داده شدند، تصریح کرد: هم اکنون دفاتر روزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام متقاضیان ویزا در ایلام/عودت 100 زائر بدون ویزا به خاک ایران

ازدحام متقاضیان ویزا در ایلام/عودت 100 زائر بدون ویزا به خاک ایران