مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:312015-11-26اجتماعي

با ورود سامانه بارشی زنجان از اوایل هفته آینده بارانی می شود


کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه هفته آینده بارش ها افزایش قابل ملاحظه ای می یابد.

- حسین سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان زنجان را پایدار به لحاظ بارش اعلام و اظهار کرد: هر چند آسمان استان در حال حاضر ابری است، ولی تغییر جوی قابل ملاحظه ای در استان روی نمی دهد.

وی وزش باد را دیگر پدیده جوی امروز و چند روز آینده استان دانست و اضافه کرد: پوشش ابر موجود به افزایش دمای بیشنیه منجر شده است.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را 6 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با مدت زمان مشابه روز گذشته سه درجه افزایش یافته است که دلیل آن پوشش ابر موجود در استان است.

سلطانی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 19 درجه عنوان و ابراز کرد: این شهر طی این مدت دمایی بین یک درجه زیر صفر و 18 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی از ثبت دمای یک درجه زیر صفر در دو شهر ماهنشان و زنجان به عنوان پایین ترین دما طی روز گذشته خبر داد و گفت: بالاترین دما هم طی این مدت با 18 درجه بالای صفر از زنجان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ورود سامانه بارشی زنجان از اوایل هفته آینده بارانی می شود

با ورود سامانه بارشی زنجان از اوایل هفته آینده بارانی می شود