مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:062015-11-26سياسي

شهید همدانی شخصیتی رهگشا در آوردگاه های مقاومت بود


همرزم شهید همدانی با بیان اینکه شهید همدانی شخصیتی رهگشا در آوردگاه های مقاومت بود، گفت: سردار همدانی در گلزار شهدای همدان و در منطقه کوشک محل شهادت شهیدان حاجی بابایی و حبیب مظاهری از خدا درخواست شهادت کرد.

- اصغر حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان" اظهار داشت: آشنایی من و شهید همدانی به اواخر سال 58 باز می گردد ما از همان روزهای اول جنگ در منطقه سر پل ذهاب کردستان و عملیات های مختلفی چون فتح المبین، بیت المقدس، 11 شهریور و تشکیل تیپ محمد رسول الله که متشکل از سپاهیان همدان و تهران بود با هم همرزم بودیم.

وی با بیان اینکه سرلشگر شهید همدانی انسان متواضع و با اخلاقی بود، بیان کرد: شهید همدانی همیشه به دنبال گمنامی بود و با اینکه مسئولیت های بزرگی بر دوش داشت همواره صمیمانه و با فروتنی با نیروهایش رفتار می کرد شهید همدانی روح بسیار بزرگی داشت هنگامی که در عملیات بیت المقدس حین گشت زنی پاهایشان تاول میزد با وجود خستگی و درد، ظاهر خود را حفظ می کرد پادرد ایشان بخاطر بالارفتن سن نبود بلکه بخاطر ترکشی بود که در جنگ پای سردار را مجروح کرده بود.

حاجی بابایی گفت: در عملیات بیت المقدس بعد از اتمام مرحله اول این عملیات، در فاز دوم شهید شهبازی، سردار همدانی را به محور محرم منتقل کرد، در این محور سرلشگر همدانی به شدت مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی شخصیتی رهگشا در آوردگاه های مقاومت بود

شهید همدانی شخصیتی رهگشا در آوردگاه های مقاومت بود