مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:062015-11-26سياسي

امام جمعه دیّر: شهادت طلبی رمز کسب دستاوردهای بیشتر انقلاب اسلامی ‏است


شهادت و شهادت طلبی رمز موفقیت و دستیابی به دستاوردهای بیشتر انقلاب اسلامی ‏است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در همایش شهدای بسیج و تجلیل از خانواده شهدا و تقدیر از برترین های پایگاه خاتم الانبیاء دیّر گفت: شهدا با الگوبرداری از شهدای حماسه عاشورا به ویژه شهدای نوجوان آن قیام تاریخی جان خود را برای حفظ اسلام، ارزش ها و دفاع از کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده اند تا امروز سربلند باشیم.

وی بابیان اینکه ایثارگری و جان فشانی ملت ایران نقشه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد ، افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس پدران و مادران فرزندانشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده و صبر پیشه می کردند.

حسینی بابیان اینکه جنگ و شهادت نماد ایثار و مقاومت ایران بود، افزود: برگزاری یادواره شهدا بزرگ ترین فرهنگ ایثار، شهادت، دین داری، دیانت و اعتقاد به نسل سوم است.

امام جمعه دیر با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حسینی در خصوص بسیجی شهید حسین بلده گفت: شهید بلده در راه انجام وظیفه و پیروی از دستورات فرمانده کل قوا در میدان رزمایش شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دیّر: شهادت طلبی رمز کسب دستاوردهای بیشتر انقلاب اسلامی ‏است

امام جمعه دیّر: شهادت طلبی رمز کسب دستاوردهای بیشتر انقلاب اسلامی ‏است