مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:012015-11-26سياسي

مردم زاینده رود همچنان منتظر انتخاب شهردار


چند ماهی است که شهردار اسبق زاینده رود به عنوان شهردار باغبهادران منصوب شده و مردم زاینده رود کماکان در انتظار شهردار جدید هستند.

- " از لنجان، جابه جایی شهردارها مقوله ای است که امروزه در گوشه و کنار کشورمان شاهد چنین موضوعی هستیم.

شاید اولین علت چنین پدیده ای پایان مدت تصدی گری شخص بر کرسی شهرداری باشد اما دلایل دیگری نیز می تواند این جابه جایی را سبب گردد که توجه به این موضوع خالی از لطف نیست.

چندی پیش طی مراسمی و با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، اردشیر محمدی شهردار اسبق شهر زاینده رود به سمت شهرداری باغبهادران منصوب شد.

در اینجا چندین سوال اساسی مطرح است؛ اولا ضرورت چنین جابه جایی از شهری به شهر دیگر و البته در شرایطی که خود زاینده رود با برخی مشکلات روبه رو است چه بود.

ثانیا اکنون که چند ماهی است از این جابه جایی می گذرد چرا تا به حال تصمیمی در خصوص انتخاب شهردار زاینده رود اتخاذ نشده و کماکان مردم این شهر منتظر انتخاب شهردار شهرشان هستند.

مردم شهر زاینده رود در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات شهر افزودند: مشکلات شهر زاینده رود صرفا با جابه جایی شهردار مرتفع نمی شود اما با این وجود اجرای هرکاری متولی خودش را می خواهد که متاسفانه شهرمان در این خصوص بی نصیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زاینده رود همچنان منتظر انتخاب شهردار

مردم زاینده رود همچنان منتظر انتخاب شهردار