مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 10:102015-11-26سياسي

وزیر دادگستری : تعداد زندانیان ایران از میانگین جهانی بالاتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، وزیر دادگستری دیشب در جمع قضات و کارکنان دادگستری استان سمنان در گرمسار با بیان این مطلب گفت : در ایران از هر 100 هزار نفر 269 نفر زندانی اند و این آمار بالاتر از میانگین جهانی و نگران کننده است .

حجت الا اسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 9 میلیون پرونده به سیستم قضایی کشور وارد شده است افزود : برخی از این پرونده ها بارها بررسی شده و آمارها نشان می دهد این پرونده ها در مجموع 15 میلیون بار رسیدگی شده و وقت زیادی در سیستم قضایی را تف کرده است .

وی با بیان اینکه از 10هزار قاضی در 500 حوزه قضایی در کشور فعالیت دارند افزود : بکارگیری قضات جدید ، تقویت بدنه نیروی انسانی دادگستری و افزایش بودجه تحول سازی در سیستم قضایی کشور از اولویت های وزارت دادگستری است .

وی قضاوت را امری حساس و سخت عنوان و تصریح کرد : تعداد زیاد ورودی پرونده ها به سیستم قضایی ، یکی از مشکلات مهم ماست و یکی از راهکارهای پیشگیری از این موضوع ، پیشگیری از وقوع جرم است .

وزیر داد گستری دیشب همچنین با شرکت در همایش بسیج دانشجویی دانشگاه گرمسار گفت : تفکر و فرهنگ بسیجی توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت .

حجت الا اسلام و المسلین مصطفی پور محمدی تاکید کرد : تفکر بسیجی تفکری مقدس ، همراه با روحیه مردم داری ، ایثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری : تعداد زندانیان ایران از میانگین جهانی بالاتر است

وزیر دادگستری : تعداد زندانیان ایران از میانگین جهانی بالاتر است