مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 10:112015-11-26اقتصادي

زیرساخت‎های صادرات باید مطابق استاندارهای جهانی باشد


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: در حال حاضر با 1.

5 میلیون تن تولید، حمل و نقل جاده ای و دریایی ما با مشکلاتی روبرو است بنابراین باید زیرساخت های این سیستم را برای صادارت فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهرام سبحانی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی فعلی راه نجات تولید صارات است، اظهار داشت: ادامه حیات تولید را باید در واحدهای تولیدی و صارات جستجو کنیم که در همین راستا بازارهای داخلی بسیار آسیب پذیر هستند ولی بازارهای جهانی به مراتب قوی تر و محکم تر هستند.

وی افزود: در یک سال گذشته به دلیل رکود اگر فولاد مبارکه صارات نداشت مشخص نبود با چه مشکلاتی مواجه می شود، در همین راستا تولید در سال 92، 500 هزار تن تولید را به یک میلیون و سال گذشته این مقدار را به 1.

5 میلیون تن افزایش دادیم اینها در شرایطی است که بدترین دوران تاریخ فولاد در دنیا امسال اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: کشور چین با 800 میلیون تن تولید که 50 درصد تولید فولاد جهان را در دست دارد از نرخ رشد 13 درصد ناگهان به 7 درصد رسید و خود این کشور که مصرف کننده بزرگ فولاد بود امروزه به دلیل کاهش مصرف داخلی خود، تبدیل به صادرکننده بزرگ فولاد در جهان شده است و قیمت ها تا 47 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت‎های صادرات باید مطابق استاندارهای جهانی باشد

زیرساخت‎های صادرات باید مطابق استاندارهای جهانی باشد